امور فرهنگي
1400/7/11 یکشنبه
بازدید دکتر مهدوی نژاد ومدیران اجرایی ستاد استان یزد از دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر

.

، دکتر مهدوی نژاد  رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد صبح روز یک شنبه 11مهربه همراه مدیران اجرایی ستاد    استان  در نشست صمیمی 2 ساعته در اتاق  حوزه ریاست  مرکز با کارکنان  اداری وعلمی دیدار و گفتگو نمودند.در ابتدای جلسه دکتر قدیری ریاست مرکز ضمن خیر مقدم وخوشامد گویی به اعضای حاضر در جلسه ،مختصری از اطلاعات پرسنلی وشرحی از امکانات وظرفیتهای  موجودمرکز را بیان نمودند. ایشان یکی از دلایل موفقیت دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر  در انجام ماموریت های در نظر گرفته شده دانشگاه را صمیمیت خوب بین همکاران  و کارکنان  اداری وعلمی دانستند.در این نشست، کارکنان بخش های مختلف اداری، آموزشی، فرهنگی وعلمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، به بیان دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف کاری و رفاهی پرداختند.
در ادامه دکتر مهدوی نژاد ضمن خیر مقدم و استماع نظرات و مشکلات همکاران هدف از برگزاری این نشست ها را شنیدن حرف دلها و دغدغه های کارکنان و تلاش جهت رفع مشکلات همکاران دانست و از زحمات، خدمات، تلاش ها و همکاری های صمیمانه کارکنان  اداری وعلمی در تمامی امور تقدیر و تشکر کرد. ایشان برطرف کردن مشکلات و دغدغه های کارکنان را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: معتقدیم این عمل نوعی سرمایه گذاری است نه هزینه، زیرا  این کار باعث تقویت انگیزه در کارمند برای انجام دادن امورات محوله به نحو احسن می شود.
در پایان  جلسه رئیس و مدیران دانشگاه با فرماندار شهرستان اشکذر دیدار وگفتگو نمودند ضمنا  آقای هادی نسب فرماندار محترم  قول مساعدت و پیگیری مشکلات و مسائل مطرح شده  را دادند.


 
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر